sobota, 25 maja 2013

Dla kogo ten blog?

Hey!
Prawdopodobnie od września zaczynam studia za granicą.
Przez przypadek dowiedziałam się o możliwości studiowania w Danii, przez przypadek również złożyłam papiery(w sumie bardziej z ciekawości, żeby potem nie żałować, że nie spróbowałam) i niedawno dostałam maila, że (chyba też przez przypadek) zostałam warunkowo przyjęta na campus Koge.
Wybieram się na ZIBAT Institute of Business and Technology na kierunek Multimedia Design and Communication.

Założyłam bloga, bo sama przez ostatnie tygodnie przesiedziałam godziny szukając informacji nt. Danii, studiowania, życia itp. Podejrzewam, że wybiorę Danię, dlatego piszę co i jak. Wskazówki na pewno przydadzą się ludziom, którzy w przyszłości również wpadną na ten pomysł. Mnie osobiście bardzo pomogła aste z http://astestudy.blogspot.com/; im więcej nas, blogerów-tym lepiej ;)
Dla kogo blog? Dla każdego, kto nie wie co robić po maturze(sama do tej pory nie wiem); dla każdego, kto chce studiować za granicą, ale nie wie jak się za to zabrać; dla każdego, kto chce zweryfikować opisy szkół z opiniami szarych ludzi.

Chętnie nawiążę kontakt z kimś, kto wybiera się w tym roku na studia do Danii; może akurat ktoś, kto również dostał się do Koge akurat będzie przeglądał tego bloga :)

4 komentarze:

  1. Powodzenia i wytrwałości!
    Uczcie się (żeby wstydu Polsce nie przynieść) i czerpcie z życia, bo jest tylko jedno! ;)

    Joanna! (joannawdanii)

    OdpowiedzUsuń
  2. (ciężko się czyta na tym czarnym tle, chyba, że to ja już taka stara jestem l;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za przydatne informacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenie takie studia za granicą. Są plusy jak widać ale i minusy. Na pewno do przemyślenia co się opłaca i na co możemy sobie pozwolić. Studiowanie w Polsce to też dobry pomysł, zobacz tutaj gdzie mają dobre kierunki i wysoki poziom. Nie ma problemu potem ze znalezieniem pracy.

    OdpowiedzUsuń